حداقل 10 میلیون آمریکایی خواستار استیضاح ترامپ شدند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه
با امضای یک طومار:

حداقل 10 میلیون آمریکایی خواستار استیضاح ترامپ شدند

طوماری با ۱۰ میلیون امضا برای استیضاح ترامپ روز پنجشنبه به کنگره آمریکا تحویل داده شده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 10
کد خبر: ۱۰۷۵۵

به گزارش راهبرد معاصر ، گروه‌های فعال ملی‌ روز پنجشنبه طومارهای متعددی را که گفته می‌شود حاوی 10 میلیون امضا برای حمایت از استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکاست، به کنگره این کشور تحویل داده‌اند.

 

گروه‌های فوق طومارها را به رشیده طالب نماینده دموکرات مجلس نمایندگان داده‌اند. وی طرحی را معرفی کرده که بر اساس آن کمیته امور قضایی مکلف می‌شود درباره اینکه  جرائم قابل استیضاح ترامپ که مرتکب شده یا نه تحقیق کند. این مسئله به موضوعی داغ میان دموکرات‌های کنگره و نامزدهای انتخابات 2020 آمریکا تبدیل شده است.

 

طالب در جمع حامیان استیضاح ترامپ در نزدیکی ساختمان کنگره گفت: این باورنکردنی است زیرا این جریانات اینگونه شروع به کار می‌کند. ما نمی‌توانیم یک سابقه ای را تعیین کنم و اجازه دهیم اجرای قانون مختل شود، نمی‌توانیم اجازه دهیم دموکراسی با این رئیس جمهور همچنان به فساد کشیده شود.

 

وی که از ماه ژانویه که به کنگره راه یافته حامی استیضاح ترامپ بوده است گفت: استیضاح ترامپ فقط برای گزارش رابرت مولر بازرس ویژه تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات 2016 نیست بلکه درباره سیاست های دولت ترامپ نیز هست.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده